۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۳

در گفت و گو با مهر مطرح شد:

برخی تیم‌ها روی کاغذ مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال هستند

برخی تیم‌ها روی کاغذ مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال هستند

سرمربی تیم والیبال مهرگان نور با بیان اینکه لیگ برتر امسال قابل پیش‌بینی نیست گفت: تیم‌ها هنوز از یکدیگر شناخت ندارند و تنها برخی تیم‌ها روی کاغذ جزء مدعیان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران تیم تازه وارد مهرگان نور با کسب دو پیروزی و ۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و شگفتی ساز مسابقات لیگ لقب گرفته است.

نقی ذکایی سرمربی تیم والیبال مهرگان نور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت این تیم گفت: ما به تازگی به لیگ برتر والیبال آمدیم و جز تیم‌های تازه وارد هستیم. از سه ماه جلوتر تمرینات را شروع کردیم و بازیکنان جوان و تازه نفس در ترکیب تیم داریم. تیم خوب و جنگنده‌ای هستیم و با تمام قدرت می‌جنگیم.

وی در مورد جدال با پاس گرگان در هفته چهارم مسابقات گفت: تیم پاس گرگان هم جز تیم‌ها خوب لیگ برتر است و کادر فنی خوب و قدرتمندی دارد. به نظرم جدال با این تیم سخت خواهد بود و ما هم تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا برنده این دیدار باشیم.

سرمربی تیم والیبال مهرگان نور در مورد ارزیابی‌اش از وضعیت لیگ برتر والیبال عنوان کرد: معمولاً در ۵ یا ۶ هفته اول مسابقات لیگ تیم‌ها هنوز به آمادگی صد در صد نرسیدند و با هم هماهنگ نیستند، ولی هر چقدر جلوتر می‌رویم تیم‌ها روز به روز بهتر می‌شوند و شناختشان از همدیگر بیشتر می‌شود و بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند.

ذکایی با بیان اینکه روی کاغذ برخی تیم‌ها مدعی هستند، اظهارداشت: با توجه به اینکه شناخت تیم‌ها در ابتدای فصل از همدیگر خیلی کم است، نمی‌توان قهرمان لیگ را پیش‌بینی کرد؛ شاید روی کاغذ برخی تیم‌ها جز مدعیان باشند اما تا پایان فصل چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هر لحظه ممکن است نتایج لیگ تغییر کند. قطعاً جایگاه تیم‌ها در لیگ تغییر خواهد کرد.

وی گفت: به غیر از چند تیم که پرمهره هستند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند بقیه تیم‌ها در یک سطح هستند و نمی‌توان گفت کدام تیم نسبت به تیم دیگر برتری دارد. به نظرم هر تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد می‌تواند در لیگ امسال موفق باشد.

سرمربی تیم مهرگان نور با اشاره به ترکیب جوان تیمش خاطرنشان کرد: ما چون از لیگ دسته یک به لیگ برتر راه پیدا کردیم تنها می‌توانستیم ۸ بازیکن لیگ برتری جذب کنیم و ۱۰ بازیکن ما از لیگ دسته یک هستند. سه بازیکن جوان و پنج بازیکن امید در ترکیب تیم داریم که همگی به دنبال اسم هستند به همین خاطر با تمام توان به میدان می‌آیند تا بتوانند جای خود را در تیم ملی باز کنند. قطعاً از این تیم دو سه بازیکن جوان به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

ذکایی با بیان اینکه باید از بخش خصوصی در لیگ برتر والیبال حمایت زیادی شود؛ تأکید کرد: با شرایط اقتصادی که الان همه تیم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند باید از مدیران باشگاه‌ها تشکر کنیم که با این وضعیت در لیگ تیمداری می‌کنند. به هر حال هزینه‌ها خیلی بالاست و تیمداری هم واقعاً سخت است. شهر ما سالن نوساز نداشت و به همین خاطر بخش خصوصی ۴۰ میلیارد هزینه کرده تا وضعیت سالن را سر و سامان بدهد.

وی گفت: بخش خصوصی شرایط و زیرساخت‌ها را طوری فراهم کرده که حتی می‌توان بازی‌های آسیایی را در این سالن برگزار کرد. مدیرعامل باشگاه ما علاوه بر اینکه از تیم حمایت می‌کند نگاه ویژه‌ای هم به زیرساخت‌ها دارد که جای تشکر دارد.

سرمربی تیم والیبال مهرگان نور عنوان کرد: هدف بخش خصوصی از حضور در لیگ دیده شدن است وگرنه به لحاظ مالی آن‌ها خودشان مشکلی ندارند. بحث تنها دیده شدن است و امیدواریم فدراسیون به اسپانسرهای خصوصی بیشتر توجه کند تا آن‌ها هم برای حضور در لیگ انگیزه داشته باشند. اگر اسپانسرهای بخش خصوصی به خوبی دیده شوند و مورد حمایت از سوی فدراسیون قرار بگیرند تا سالیان سال در لیگ برتر تیمداری و به سود والیبال کار می‌کنند.

کد خبر 6261843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha